Editura publica: 94 carti - cautare in edituri

Compara pretul cartilor si economiseste bani

The Tipping Point

The Tipping Point
» autor Malcolm Gladwell | editura Publica | 2008 | 288 pagini
Punctul critic ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamentele contagioase. De la lansarea tendintelor in moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc precum virusii afectand starea de bine a oamenilor, institutiilor, societatii. Punctul Critic este biografia unei idei, iar aceasta idee es...
pret de la 44.9 lei   -   8 magazine   » Compara pretul »

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim
» autor Sergio Zyman, Armin Brott | editura Publica | 2008 | 320 pagini
Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste. In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. in aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relat...
pret de la 55 lei   -   5 magazine   » Compara pretul »

Elogiul Lentorii

Elogiul Lentorii
» autor Carl Honore | editura PUBLICA | 2008 | 280 pagini
Elogiu lentorii pune sub semnul indoielii cultul vitezei, examineaza tendinta moderna de "viteza" si prevede un trend mondial, acela de "franare a vitezei". A fost tradusa in peste 30 de limbi si a devenit bestseller in multe tari. Cartea descrie modul in care lumea a ajuns sa fie blocata pe pozitia de "repede inainte" si cum din ce in ce mai multi oameni incetinesc. Cu alte cuvinte, este vo...
pret de la 49 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Jack: Dintr-o bucata

Jack: Dintr-o bucata
» autor Jack Welch, John A. Byrne | editura Publica | 2008 | 560 pagini
L-au numit Jack Neutronicul. L-au desemnat cel mai dur sef din lume. Iar apoi, Fortune l-a desemnat "managerul secolului". In cariera sa de doua decenii la conducerea General Electric, Jack Welch a sfidat conceptiile traditionale, transformand o corporatie mare si greoaie ca o molie batrana intr-un motor suplu si agresiv de crestere si inovatie corporatista. In aceasta autobiografie remarcabil...
pret de la 64.9 lei   -   9 magazine   » Compara pretul »

Business Minds

Business Minds
» autor Tom Brown, Stuart Crainer | editura Publica
Cele mai bune idei de la 40 dintre cei mai importan?i ganditori de business din lume, intr-o singur? carte! Con?ine interviuri cu lideri din toate domeniile de afaceri, de la marketing la strategie, de la organizare la leadership. Ofer? analize profunde ?i incitante pentru fiecare manager ?i fiecare afacere.
pret de la 45 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Metode de publicitate testate

Metode de publicitate testate
» autor John Caples | editura Publica | 2008 | 391 pagini
De exemplu, veti invata cum sa: scrieti titluri de efect, cresteti puterea de vanzare a textului din reclama, scrieti un prim paragraf care sa il captiveze pe cititor, creati ilustratii si layout-uri care atrag atentia, realizati reclame mai mici care sa aiba rezultate mari, obtineti mai multe solicitari in urma reclamelor publicate, creati reclame care sa placa unei audiente de masa. Veti de...
pret de la 48.9 lei   -   6 magazine   » Compara pretul »

Tot ce ar trebui sa stii despre PR

Tot ce ar trebui sa stii despre PR
» autor Anthony Davis | editura Publica | 2008 | 368 pagini
Aveti o idee clara despre ce sunt relatiile publice? Sau viziunea dumneavoastra este colorata de povestirile nesfarsite din media despre "exercitii de PR", "treburi de PR" si "smecherii de PR" - termeni folositi de obicei ca prescurtare pentru inselatorie si scamatorie? Orice am crede despre relatiile publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importanta din managementul modern si din viata co...
pret de la 38.9 lei   -   5 magazine   » Compara pretul »

Cum sa scrii reclame de succes

Cum sa scrii reclame de succes
» autor Dominic Gettins | editura Publica | 2009 | 216 pagini
Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca "oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt inundati de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, in fiecare zi". Traim intr-o aglomeratie de memo-uri si rapoarte. Multi dintre noi producem zilnic texte p...
pret de la 38.9 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Karaoke Capitalism

Karaoke Capitalism
» autor Jonas Ridderstrale, Kjell Nordstrom | editura Publica | 2007 | 368 pagini
Dupa o indelung asteptata continuare a best-sellerului international Funky Business, Jonas Ridderstrale si Kjell Nordstrom lanseaza un nou manifest despre cum sa reusim in lumea capitalismului de tip karaoke. Economia karaoke este dominata de indivizi care dispun de variante nelimitate. Problema pentru lumea de afaceri este ca acest club de tip karaoke este printre altele si caminul celor lipsi...
pret de la 47 lei   -   7 magazine   » Compara pretul »

Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica

Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica
» autor Claude Hopkins | editura Publica | 2007 | 248 pagini
Publicitate stiintifica - clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicata pentru prima oara in anul 1923. Patru ani mai tarziu, Claude Hopkins si-a scris autobiografia, Viata mea in publicitate. Viata mea in publicitate si Publicitate stiintifica raman doua ghiduri esentiale si vitale atat pentru generatiile de azi cat si...
pret de la 28.9 lei   -   6 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro