Editura brandbuilders: 62 carti - cautare in edituri

Compara pretul cartilor si economiseste bani

Cum se creeaza un nume de brand

Cum se creeaza un nume de brand
» autor Steve Rivkin, Fraser Sutherland | editura Brandbuilders | 2009 | 336 pagini
Prin ce difera numele de brand de numele obisnuite? Ce anume face ca un nume de brand sa fie unul bun? Raspunsul la aceste doua intrebari poate face diferenta intre succesul si esecul rasunator al unui brand pe piata. Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, si anume: • Cum sunt legate ele in mod indestructibil de culturile din intreaga lum...
pret de la 60 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului

Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
» autor Jon Steel | editura Brandbuilders
Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului, "account planningul" fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bransa inca se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul ...
pret de la 78.9 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro