Editura brandbuilders: 62 carti - cautare in edituri

Compara pretul cartilor si economiseste bani

Sun Tzu - Strategii de marketing

Sun Tzu - Strategii de marketing
» autor Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson | editura Brandbuilders | 2007 | 272 pagini
Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta razboiului pentru manageri, adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru profesionistii de marketing din zilele noastre. Gerald Michaelson reformuleaza aceste idei permanent valabile ca f...
pret de la 43 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Trout despre strategie

Trout despre strategie
» autor Jack Trout | editura Brandbuilders
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout. Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii di...
pret de la 30 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Brandbuilders
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? Cum confer...
pret de la 39.9 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

INOVATIE IN ADVERTISING - cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI

INOVATIE IN ADVERTISING - cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI
» autor JIM AITCHISON | editura Brandbuilders | 2006 | 480 pagini
Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Prezentare: Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de pro...
pret de la 59 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Marketing adresat femeilor

Marketing adresat femeilor
» autor Barletta Marti | editura Brandbuilders
Descriere - Marketing adresat femeilor Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe categorii prin traditie masculine, ele sunt deja o majoritate: peste 60% din automobilele noi, 66% din computerele personale si 55% din aparatele electroc...
pret de la 53.35 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta

Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta
» autor Ries Al | editura Brandbuilders
Descriere - Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." SPENCER JOHNSON, autor al cartii "Who moved my cheese?" si couautor al cartii "Manager pentru un minut" Pozitionarea este primul concept care abordeaza problema comunicarii intr-o societate care comunica excesi...
pret de la 45 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Strategia portofoliului de brand

Strategia portofoliului de brand
» autor David A. Aaker | editura Brandbuilders
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor ...
pret de la 55 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Esentialul despre promotii

Esentialul despre promotii
» autor Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison | editura Brandbuilders
Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera o viziune foarte echilibrata asupra rolu...
pret de la 47.9 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Kotler despre marketing

Kotler despre marketing
» autor Philip Kotler | editura Brandbuilders
Kotler despre marketing ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu. Datorita analizelor profunde ale lui Kotler va veti putea actualiza toate cunostintele despre noile provocari si oportunitati oferite de hipercompetitie, globalizare si Int...
pret de la 49.9 lei   -   6 magazine   » Compara pretul »

Vaca mov

Vaca mov
» autor Seth Godin | editura Brandbuilders | 2007 | 160 pagini
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat multa vreme baza marketingului nu mai sunt suficienti. Seth Godin ne propune un nou "P", si anume "Purple Cow" - un subterfugiu simbolistic pentru ideea de remarc...
pret de la 39.9 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro