Editura brandbuilders: 62 carti - cautare in edituri

Compara pretul cartilor si economiseste bani

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu
» autor Al Ries & Laura Ries | editura BRANDBUILDERS
Prezentare: Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele - laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai...
pret de la 35 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau
» autor Al Ries & Laura Ries | editura BRANDBUILDERS | 2004 | 220 pagini
Prezentare: "Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala. Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Ce...
pret de la 35 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cercetarea de marketing (Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia)

Cercetarea de marketing (Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia)
» autor Petre Datculescu | editura BRANDBUILDERS | 2006 | 664 pagini
Prezentare: CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care imbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piata. Autorul porneste de la probleme concrete de marketing si arata ce fel de cercetari sunt necesare, cum trebuie efectuate si cum trebuie analizate rezult...
pret de la 90 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Conform lui Kotler

Conform lui Kotler
» autor Philip Kotler | editura Brandbuilders
Cartea "Conform lui Kotler" aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari ...
pret de la 44.9 lei   -   5 magazine   » Compara pretul »

Diferentiaza-te sau mori (Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei)

Diferentiaza-te sau mori (Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei)
» autor Trout Jack | editura Brandbuilders | 272 pagini
Descriere - Diferentiaza-te sau mori (Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei) In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze prod...
pret de la 49 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Inovatie in advertising

Inovatie in advertising
» autor Jim Aitchison | editura Brandbuilders
Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in s...
pret de la 58.9 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Hei, Whipple, Incearca asta. Un ghid pentru a crea reclame de exceptie

Hei, Whipple, Incearca asta. Un ghid pentru a crea reclame de exceptie
» autor Luke Sullivan | editura BRANDBUILDERS | 2004 | 357 pagini
Prezentare: "Intr-o lume a advertisingului plina cu -"experti-" buni de gura, mai capabili sa pregateasca un pranz decat sa scrie reclame stralucite, Luke Sullivan este exceptia. Iata, in sfarsit, un manual pentru cineva care este interesat sa scrie reclame eficiente, puternice, surprinzatoare." TOM McELLIGOTT, FALLON McELLIGOTT "Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre vi...
pret de la 69 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Marketingul adresat femeilor

Marketingul adresat femeilor
» autor Marti Barletta | editura Brandbuilders | 2007 | 608 pagini
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe categorii prin traditie masculine, ele sunt deja o majoritate: peste 60% din automobilele noi, 66% din computerele personale si 55% din aparatele electrocasnice sunt cumparate de femei. Preferi...
pret de la 54.9 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Salturi creative (10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi)

Salturi creative (10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi)
» autor Michael Newman | editura BRANDBUILDERS | 2006 | 396 pagini
Prezentare: SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume. Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indi...
pret de la 50 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

DIFERENTIAZA-TE SAU MORI

DIFERENTIAZA-TE SAU MORI
» autor Jack Trout | editura Editura Brandbuilders | 2006 | 272 pagini
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa. Diferentiaza-te sau...
pret de la 49 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro