Editura brandbuilders: 62 carti - cautare in edituri

Compara pretul cartilor si economiseste bani

Esentialul despre promotii - Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim

Esentialul despre promotii - Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim
» autor Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison | editura Brandbuilders | 2006 | 280 pagini
Despre carte Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilib...
pret de la 49 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Focus : un lucru de care depinde viitorul afacerii tale

Focus : un lucru de care depinde viitorul afacerii tale
» autor Ries Al | editura Brandbuilders
Descriere - Focus : un lucru de care depinde viitorul afacerii tale Descriere: Excelenta in mediul concurential de astazi. Usor de citit, usor de aplicat. FOCUS este o carte plina de sfaturi concrete, la obiect, despre cum poti asigura un viitor de succes afacerii tale. Al Ries - cunoscutul coautor al "Pozitionarii" si al "Celor 22 de legi imuabile ale marketingului" - iti ofera o nepretuita le...
pret de la 49 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Reguli pentru revolutionari

Reguli pentru revolutionari
» autor Guy Kawasaki | editura Brandbuilders
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea "Reguli pentru revolutionari" iti va da puterea sa iti transformi visele in realitate, realitatea - in produse, iar produsele - in magneti pentru cumparatori, fie ca esti antreprenor, proiectant, inventator, manager ...
pret de la 48.9 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Cum sa vinzi marilor companii

Cum sa vinzi marilor companii
» autor Jill Konrath | editura Brandbuilders | 2007 | 304 pagini
Cartea Cum sa vinzi marilor companii dezvaluie cateva dintre secretele unice ale vanzatorilor de elita. Folosind informatiile din aceasta lucrare, specialistii in marketing si vanzari sau oamenii de business pot trece de la clientii mici la marile conturi corporatiste. Dar cum patrunzi in aceste mari companii? Ai da orice pentru un contract pe termen lung cu o corporatie, care sa genereze veni...
pret de la 44.9 lei   -   5 magazine   » Compara pretul »

2239 DE SECRETE TESTATE PENTRU UN MARKETING DIRECT DE SUCCES

2239 DE SECRETE TESTATE PENTRU UN MARKETING DIRECT DE SUCCES
» autor Hatch Jackson | editura Brandbuilders | 2007 | 496 pagini
Orice disciplina - de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing - se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate artele, stiintele si domeniile pornesc de la un set de principii si deprinderi care au fost dezvoltate in timp. La fel stau lucrurile si cu marketingul direc...
pret de la 45 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

VACA MOV - TRANSFORMA-TI AFACEREA PRIN IDEI REMARCABILE

VACA MOV - TRANSFORMA-TI AFACEREA PRIN IDEI REMARCABILE
» autor Seth Godin | editura Brandbuilders | 2007 | 160 pagini
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat multa vreme baza marketingului nu mai sunt suficienti. Seth Godin ne propune un nou "P", si anume "Purple Cow" - un subterfugiu simbolistic pentru ideea de remarc...
pret de la 40 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Strategia si tactica stabilirii preturilor

Strategia si tactica stabilirii preturilor
» autor Thomas T. Nagle, John E. Hogan | editura Brandbuilders | 2008 | 464 pagini
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se co...
pret de la 149.99 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Adevar, minciuna si advertising

Adevar, minciuna si advertising
» autor Steele Jon | editura Brandbuilders
Descriere - Adevar, minciuna si advertising "Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY. Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului "account planningul" fiind prima l...
pret de la 79 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Editura Brandbuilders | 2006 | 352 pagini
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries. CADEREA ADVERTISING-ULUI. Despre carte "Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice."RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, ...
pret de la 55 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
» autor Al Ries & Laura Ries | editura Brandbuilders
Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla d...
pret de la 33 lei   -   5 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro