Editura comunicarero: 24 carti - cautare in edituri

Compara pretul cartilor si economiseste bani

Dubla spirala a invatarii si a muncii

» autor Mircea Malita, Orio Giarini | editura Comunicarero | 2005 | 166 pagini
Prezentare: "Educatia si munca au fost tratate intotdeauna ca entitati separate. Nici un precedent nu indica faptul ca acestea ar trebui studiate impreuna. Incercari vagi de a le combina pot fi detectate in expresii ca: "scoala si viata", "scoala si societatea", "scoala pentru munca", "scoala muncii", dar o analiza simultana de fond a celor doua sisteme inrudite si inseparabile nu a facut obiec...
pret de la 28 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Despre brand

Despre brand
» autor Wally Olins | editura Comunicarero | 2006 | 232 pagini
Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guiness, Renault sau Volkswagen. "Despre brand" este un studiu care ofera o viziune lucida, aplicata, asu...
pret de la 25 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

No logo. Tirania marcilor

No logo. Tirania marcilor
» autor Klein, Naomi | editura Comunicarero | 2007 | 420 pagini
O carte fascinanta despre tradarea marilor promisiuni ale postmodernitatii: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea si libertatea fara limite. In aceeasi masura analiza culturala, manifest politic, reportaj de investigatie si jurnal de shopping, NO LOGO deconstruieste universul nostru cotidian frumos ambalat si-i arata adevaratul chip. Naomi Klein analizeaza fenomenele care au...
  -     » Compara pretul »

Modele ale comunicarii - pentru studiul comunicarii de masa -

Modele ale comunicarii - pentru studiul comunicarii de masa -
» autor Sven Windahl | editura Comunicarero | 2004 | 185 pagini
Scop si semnificatie Uz si abuz in folosirea modelelor Primele modele ale comunicarii si cercetarea comunicarii de masa Formula lui Lasswell Modelul lui Shannon si Weaver, al lui Osgood si Schramm si cel al lui Dance Modelul ABX elaborat de Newcomb Influenta personala, teoriile difuzarii si efectele pe termen scurt ale comunicarii de masa asupra indivizilor ...
pret de la 21.9 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cultura si comportament organizational

Cultura si comportament organizational
» autor Stefan Stanciu | editura Comunicarero | 2005 | 252 pagini
Cursuri universitare 2005, 17 x 24, 252 p. O data cu accentuarea importantei elementelor culturale si cognitive in definirea organizatiilor si cu intrarea triumfala, pe usa din fata, a cercetarilor dedicate culturii organizationale, specialistii redeseneaza harta semnificatiilor asociate termenului de organizatie. Noua paradigma culturala pune accentul pe fatetele semiotice ale culturii, ...
pret de la 22.94 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Tehnica monografiei sociologice

Tehnica monografiei sociologice
» autor Henri H. Stahl | editura Comunicarero | 2001 | 182 pagini
Henri H. Stahl (1901-1991) este cel mai de seama reprezentant al scolii sociologice de la Bucuresti conduse de Dimitrie Gusti. Activitatea sa de cercetator al realitatii romanesti acopera o jumatate de veac si aproape toate zonele tarii, iar scrierile sale, fundamentale pentru istoria sociala a Romaniei, au fost tiparite la edituri prestigioase din Franta, Anglia sau Italia. Tehnica monografiei...
pret de la 10.9 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Drept constitutional si institutii politice

» autor Valerica Dabu | editura Comunicarero | 2001 | 228 pagini
Cursul se axeaza pe cunoasterea structurilor politice statale si nestatale, a atributiilor acestora, a normelor juridice care reglementeaza relatiile dintre acestea, precum si a raporturilor acestora cu individul, colectivitatile si societatea civila pentru asigurarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului, in conditiile unei comunicari sociale eficiente.
pret de la 12 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cea mai buna dintre lumile posibile - Marketingul politic in Romania (1990 - 2005)

Cea mai buna dintre lumile posibile - Marketingul politic in Romania (1990 - 2005)
» autor BOGDAN TEODORESCU, Dorina Gutu, Radu Enache | editura Comunicarero | 2005 | 238 pagini
Pornind de la istoricul constituirii disciplinei, autorii prezinta paleta de definitii care au fost date pina azi marketingului politic si unor activitati conexe, dupa care examineaza fundamentele transdisciplinare. Sint expuse tehnicile si metodele propriu-zise, cu exemple consistente din campaniile electorale din Romania. Un capitol special este dedicat marketingului institutional, autorii co...
pret de la 22.99 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Spirala tacerii. Opinia publica - invelisul nostru social

» autor Elisabeth Noelle | editura Comunicarero | 2005 | 372 pagini
Pornind de la numeroase studii de caz, de la analiza operei unor autori clasici precum Locke, Hume, Rousseau sau Tocqueville ori de la cercetarile antropologice asupra comunitatilor tribale din Africa si Oceania, Elisabeth Noelle-Neumann articuleaza o explicatie cuprinzatoare a fenomenelor de conformitate sociala, intr-o carte care a consacrat-o in rindul celor mai importanti sociologi si teore...
pret de la 33.3 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Imagologie. Imagologie istorica

» autor Ion Chiciudean | editura Comunicarero | 2003 | 276 pagini
Cursul vine pe un teren relativ nou in istoriografia romaneasca, incercind o interpretare a istoriei din perspectiva imagologica. Totodata, cursul ofera cunostintele fundamentale pentru elaborarea analizei de imagine si pentru interpretarea realitatii sociale din perspectiva imaginii. Intrucit un asemenea demers presupune o profunda cunoastere a cadrului istoric, autorii au limitat analiza in s...
» Istorie
pret de la 18.5 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro