Editura brandbuilders: 62 carti - cautare in edituri

Compara pretul cartilor si economiseste bani

Managementul capitalului unui brand

Managementul capitalului unui brand
» autor Aaker David A. | editura Brandbuilders Grup | 2005 | 382 pagini
Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata,Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand,pe de o parte,si sloganul si simbolurile sale de pe alta,precum si a celor cinci active principale ale sale,structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valor...
pret de la 55 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Noua pozitionare

Noua pozitionare
» autor Jack Trout, Steve Rivkin | editura Brandbuilders | 2008 | 208 pagini
Pornind de la principiul "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor", Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita. La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii i...
pret de la 89.9 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Scrisori de vanzare eficiente

Scrisori de vanzare eficiente
» autor Herschell Gordon Lewis | editura Brandbuilders | 2008 | 304 pagini
Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care sa iti garanteze practic vanzarea? Atunci trebuie sa citesti neaparat lucrarea Scrisori de vanzare eficiente. Poti sa petreci nenumarate ore cautand baze de date cu adrese si sa cheltuiesti mii...
pret de la 69.9 lei   -   6 magazine   » Compara pretul »

Sun Tzu - Strategii de marketing: 12 principii esentiale

» autor Gerald A. Michaelson, Steven W. Michaelson | editura Brandbuilders
Plecand de la celebra lucrare "Arta razboiului" scrisa de anticul Sun Tzu, Gerald A. Michaelson si Steven W. Michaelson adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru marketerii din zilele noastre, reformuland ideile permanent valabile ca fiind "principiile razboiului de marketing". Fiecare principiu in parte este ilustrat prin aplicatii strategice si practice extrase din cele mai de suc...
pret de la 42.9 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Chemarea Mall-ului, Paco Underhill

Chemarea Mall-ului, Paco Underhill
» editura Brandbuilders Group
pret de la 40 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Diferentiaza-te sau mori, Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei, Jack Trout, Steve Rivkin Punctaj produs: (0 voturi).

Diferentiaza-te sau mori, Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei, Jack Trout, Steve Rivkin
Punctaj produs: (0 voturi).
» autor Jack Trout, Steve Rivkin | editura Brandbuilders
TITLU : Diferentiaza-te sau mori, Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei AUTOR: Jack Trout, Steve Rivkin EDITURA: Brandbuilders ANUL APARITIEI : 2006 ISBN:973-87488-7-9 DESCRIERE: In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concuren...
pret de la 49 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Brandbuilders
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele - laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afac...
pret de la 34.9 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
» autor Al Ries, Jack Trout | editura Brandbuilders
Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala. Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului. Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere,...
pret de la 34.9 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Salturi creative

Salturi creative
» autor Michael Newman | editura Brandbuilders
Salturi creative este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi. Cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume. Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul ...
pret de la 49.9 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Avon - cum a fost construita compania pentru femei

Avon - cum a fost construita compania pentru femei
» autor Klepacki Laura | editura Brandbuilders
Descriere - Avon - cum a fost construita compania pentru femei Povestea Avon este, fara indoiala, una dintre cele mai de succes istorii de business. Milioane de femei din lumea intreaga au fost ajutate sa-si schimbe viata in bine prin obtinerea unui statut economic si social mai bun. Aceasta carte te poate invata cum sa-ti incepi propria afacere cu Avon, cum sa-ti creezi un downline(retea) si c...
  -     » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro