Editura brandbuilders grup: 2 carti - cautare in edituri

Compara pretul cartilor si economiseste bani

Managementul capitalului unui brand

Managementul capitalului unui brand
» autor Aaker David A. | editura Brandbuilders Grup | 2005 | 382 pagini
Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata,Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand,pe de o parte,si sloganul si simbolurile sale de pe alta,precum si a celor cinci active principale ale sale,structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valor...
pret de la 55 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Inovatie in advertising

Inovatie in advertising
» autor Aitchinson Jim | editura Brandbuilders Grup | 2006 | 480 pagini
Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI.
pret de la 57.23 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro