Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
autor Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel | editura Polirom | 2006 | 456 pagini | 973-46-0042-7
Traducere de Elisabeta Gheorghe.
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa - Consumatorul - Mediul - Strategiile de comunicare - Planul media - Canalele mediatice - Reclama non-media - Planul de campanie
Comunicare   |   relatii publice   |   Marketing Publicitate   |   Marketing   |   Publicitate   |   Beletristica si critica   |   Economie Polirom   |   Carti economice

Cumpara cartea la cel mai bun pret de pe Elefant.ro

Mai poti gasi cartea si pe siteurile:

librarie.net 42.95 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
cartea-ta.ro 36.5 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
carteadinraft.ro 41.66 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
carturari.ro 42.95 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea di
pro-librarie.ro 42.95 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
ishop.ro 42.95 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
polirom.ro 42.95 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
magazinultau.ro 42.95 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
allinonemedia.ro 42.95 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
depozit-de-carti.ro 36.5 lei Strategii Publicitatre-De la studiul de de marketing la alegerea diferitelor media
librarie-online.com 42.95 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
www.tamada.ro 42.95 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
www.pravaliacucarti.ro 42.95 lei Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Alte carti de care ati putea fi interesati

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a
» autor Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie | editura POLIROM | 2005 | 264 pagini
Cuprins: Farmecul testelor de marketing • Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? • Raportul de cercetare • Sondajul de piata • Ancheta de piata • Evaluarea conjuncturii de piata • Analiza datelor de marketing • Experimentul de marketing • Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii • Studiul pretului psihologic • Internetul in cercetarea de marketing Descriere: Cer...
pret de la 15.5 lei   -   7 magazine   » Compara pretul »

Miliardarul

Miliardarul
» autor Michel de Saint Pierre | editura Orizonturi Lider | 1998 | 368 pagini
„Ma reintorc la roman dupa zece ani de cautari literare. In MILIARDARUL am incercat sa depasesc schema romaneasca a eroului unic. M-am straduit sa descriu si sa analizez in profunzime fiecare personaj al meu. Evenimentele graviteaza, totusi, in jurul miliardarului pe care il descriu: un anume Fabre-Simmons - conducatorul unui grup complex de firme industriale si financiare. In aceasta jungla a ...
pret de la 22 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Al Doilea razboi mondial

Al Doilea razboi mondial
» autor Henri Michel | editura CORINT | 2003 | 136 pagini
Al Doilea Razboi Mondial reprezinta o cotitura in evolutia umanitatii, atat de ample, profunde si durabile sunt schimbarile pe care le-a provocat. Victoria Aliatilor din 1945 a pus capat unui imperialism nazist, al carui succes ar fi determinat cu siguranta un alt curs in istoria popoarelor. Reversul medaliei il reprezinta triumful comunismului rusesc, ce se va intinde, pentru o jumatate de sec...
pret de la 12 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Gramatica Limbii Engleze - pentru toti

Gramatica Limbii Engleze - pentru toti
» autor Gerard Hardin, Michel Marcheteau, Michel Savio, Jean-Pierre Berman | editura NICULESCU | 2005 | 288 pagini
Gramatica limbii engleze pentru toti - Gerard Hardin. Complement firesc sau suport al oricarei metode de invatare a limbii engleze, cartea propune o exploatare a aspectelor esentiale ale acestei limbi, pe un traseu cu grad mediu de dificultate (pentru toti), caruia ii asigura o acoperire economicoasa si o ascensiune in siguranta, ducand catre un varf de stapanire a elementelor, structurilor ...
pret de la 19.62 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii

Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
» autor Elena Niculescu | editura Polirom | 2000 | 344 pagini
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de marketing. Cuprins: Continutul si rolul social-economic al marketingului - Mediul ambiant al firmei - Piata firmei - Proiectarea cercetarilor de marketing - Metode...
pret de la 9.5 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro