De la publicitate la consumator. Ce "merge", ce "nu merge" si ma

De la publicitate la consumator. Ce "merge", ce "nu merge" si ma
autor Max Sutherland, Alice K. Sylvester | editura Polirom | 2008 | 384 pagini
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice - reclame celebre, campanii de succes in media -, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vanda produsul / serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atat specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cat si consumatorilor obisnuiti.
Cuprins:
Limitele publicitatii • Monitorizarea continua: sunteti oare urmariti? • Eficacitatea reclamelor amuzante • Publicitatea de sezon • De ce nu ne amintim reclamele radio • Internetul: publicitatea intr-o noua era • Evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei
COLLEGIUM   |   Relatii publice si publicitate



Poti gasi cartea si pe siteurile:

elibrarie.net 32.9 lei De la publicitate la consumator. Ce "merge", ce "nu merge" si ma
librarieonline.net 32.9 lei De la publicitate la consumator. Ce "merge", ce "nu merge" si ma

Alte carti de care ati putea fi interesati

De la publicitate la consumator. Ce "merge”, ce "nu merge” si mai ales de ce

De la publicitate la consumator. Ce "merge”, ce "nu merge” si mai ales de ce
» autor Max Sutherland, Alice K. Sylvester | editura Editura Polirom | 2008 | 384 pagini
Editura Polirom AUTOR: Max Sutherland, Alice K. Sylvester COLECTIE: COLLEGIUM.Relatii publice si publicitate DOMENIU: Comunicare, relatii publice ISBN: 978-973-46-1138-6 ANUL APARITIEI: 2008 NUMAR PAGINI: 384 FORMAT:160x235 Traducere de Aurelia Ana Vasile Conform statis...
pret de la 32.95 lei   -   7 magazine   » Compara pretul »

Fii fericita chiar daca nu esti perfecta - Cum sa te eliberezi de iluzia perfectiunii

Fii fericita chiar daca nu esti perfecta - Cum sa te eliberezi de iluzia perfectiunii
» autor Alice D. Domar, Alice Lesch Kelly | editura Curtea Veche | 2009 | 280 pagini
Noi, femeile din ziua de azi, avem un curaj nebun. Ne propunem sa avem familie, cariera, fericire, liniste, ritm rapid si tinerete vesnica. Cum sa facem sa le putem avea pe toate? Cartile Stiletto sunt exact cele pe care trebuie sa le ai dimineata in geanta, la pauza de cafea si seara la o baie calda. Totul despre cum sa devii femeia care iti doresti sa fii! Exclusiv pentru femei. "Perfec...
pret de la 28 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Pachet Promotional Relatii publice

» autor Alex Mucchielli, Joe Marconi, Max Sutherland, Alice K. Sylvester | editura Polirom
Pachetul Promotional "Relatii publice" contine volumele Comunicarea in institutii si organizatii de Alex Muchielli, Ghid practic de relatii publice de Joe Marconi si De la publicitate la consumator de Max Sutherland, Alice K. Sylvester - GRATIS Platiti 67.90 ron, economisiti 34.95 ron! Comunicarea in institutii si organizatii se adreseaza studentilor de la facultatile de stiintele comunica...
pret de la 67.9 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

FASCINANTA MARTHA BIBESCU SI LUMEA EI

FASCINANTA MARTHA BIBESCU SI LUMEA EI
» autor CHRISTINE SUTHERLAND | editura Editura Vivaldi
MARTHA BIBESCU Oare care dintre calitatile care i-au adus faima pe plan european- si nu numai- ar putea-o defini cel mai bine? Talentul, inteligenta, simtul politic sau frumusetea si forta de seductie? Raspunsul nu-l putem afla decat citindu-i romanele si jurnalul si, mai ales, incercand sa cunoastem si sa intelegem cat mai bine lumea si vremurile in care a trait si a scris.
pret de la 33.79 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

De la publicitate la consumator. Ce „merge”, ce „nu merge” si mai ales de ce

De la publicitate la consumator. Ce „merge”, ce „nu merge” si mai ales de ce
» autor Max Sutherland, Alice K. Sylvester | editura Polirom | 384 pagini
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice - reclame celebre, campanii de succes in media -, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa...
pret de la 34.95 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro