Chemarea mall-ului

Chemarea mall-ului
autor Paco Underhill | editura Brandbuilders
In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut.
Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc. Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu.
"Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant. Imaginea pe care ne-o lasa este surprinzator de provocatoareĀ… Lucrurile bune si lucrurile proaste caracteristice mall-ului si modalitatea prin care trebuie sa se adapteze ori, altfel, sa isi dezvaluie secretele se regasesc in aceasta cercetare amuzanta si neconventionala". (The Boston Globe)
Business   |   marketing si management   |   Carti economice



Poti gasi cartea si pe siteurile:

carteadinraft.ro 29.4 lei Chemarea mall-ului
pro-librarie.ro 30 lei Chemarea mall-ului
librarieonline.net 39.9 lei Chemarea mall-ului
elibrarie.net 39.9 lei Chemarea mall-ului
allinonemedia.ro 40 lei Chemarea mall-ului

Alte carti de care ati putea fi interesati

Arta de a cumpara

Arta de a cumpara
» autor Paco Underhill | editura Polirom | 2006 | 320 pagini
pret de la 24.95 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Chemarea Mall-ului, Paco Underhill

Chemarea Mall-ului, Paco Underhill
» editura Brandbuilders Group
pret de la 40 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Chemarea Mall-ului. Geografia shopping-ului

Chemarea Mall-ului. Geografia shopping-ului
» autor Underhill Paco | editura Brandbuilders
Descriere - Chemarea Mall-ului. Geografia shopping-ului In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumpa...
pret de la 40 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul

Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul
» autor Paco Underhill | editura Polirom | 2006 | 320 pagini
Traducere de Catalina Grosu. Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportam...
pret de la 4.99 lei   -   7 magazine   » Compara pretul »

Sound foundations Learning and teaching pronunciations+CD

» autor Adrian Underhill | editura Macmillan | 210 pagini
pret de la 68 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro