Economie politica (partea I)

Economie politica (partea I)
autor I.d. Adumitracesei, N.g. Niculescu, Elena Niculescu | editura Polirom | 1998 | 240 pagini | 973-683-038-1
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie politica valabil pentru economia romaneasca actuala. Conceput in trei parti (I. Structuri si mecanisme economice; II. Microeconomie si Macroeconomie; III. Mondoeconomie si relatii economice internationale), volumul este destinat pregatirii viitorilor economisti, ingineri-economisti si juristi, dar si instruirii viitorilor ingineri. De asemenea, lucrarea este utila si numerosilor specialisti care activeaza in unitatile economice si in organele economice de stat, dar si private.

Cuprins: Sistemele de nevoi si activitati economice. Obiectul economiei politice - Necesitatea si continutul tranzitiei postsocialiste - Proprietatea, munca si repartitia - elemente de baza in economia romaneasca - Sistemul resurselor economice. Marfa - rezultat al valorificarii resurselor economice - Economia de piata si legitatile ei. Mecanismul economiei moderne de piata si rolul statului in cadrul ei - Piata produselor. Sistemul de preturi - Piata serviciilor. Sistemul de tarife - Piata informatiilor. Protectia proprietatii intelectuale - Piata capitalului si dobinda. Bancile si bursele de valori - Piata fortei de munca si somajul. Sistemul de salarizare - Piata monetar-valutara si inflatia
Economie

Cititori nostri au gasit cartea pe Elefant.ro: CLICK AICI

.



Poti gasi cartea si pe siteurile:

superlibrarie.ro 2.5 lei Economie politica (partea I)
allinonemedia.ro 2.5 lei Economie politica - partea I
www.tamada.ro 2.5 lei Economie politica (partea I)

Alte carti de care ati putea fi interesati

Introducere in economie

Introducere in economie
» autor Cristian Niculescu | editura NICULESCU | 2007 | 460 pagini
Introducere in economie - Cristian Niculescu. Conceputa din dorinta de a oferi celor interesati (studenti, profesori, economisti, ingineri) un instrument util pentru intelegerea mecanismelor complexe care caracterizeaza economia de piata, lucrarea este structurata in doua parti, MICROECONOMIA si MACROECONOMIA, pe parcursul carora un numar important de scheme si tabele, sustinute de exemple ...
pret de la 35 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Romania pe calea integrarii europene. Premise, procese, politici

Romania pe calea integrarii europene. Premise, procese, politici
» autor Niculescu N. G. | editura Economica | 2005
Descriere - Romania pe calea integrarii europene. Premise, procese, politici Nr. pagini: 368
pret de la 12 lei   -   5 magazine   » Compara pretul »

Economie / Management

Economie / Management
» autor Cristian Niculescu | editura Niculescu | 2007 | 460 pagini
Conceputa din dorinta de a oferi celor interesati (studenti, profesori, economisti, ingineri) un instrument util pentru intelegerea mecanismelor complexe care caracterizeaza economia de piata, lucrarea este ... (citeste mai mult)
pret de la 34.99 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Economie politica (partea a II-a)

Economie politica (partea a II-a)
» autor N.g. Niculescu, Elena Niculescu, Maria Ponta | editura Polirom | 1998 | 232 pagini
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie politica valabil pentru economia romaneasca actuala. Cuprins: Agentii economiei de piata si organizarea lor in economia romaneasca actuala - capitalul...
pret de la 4.5 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii

Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
» autor Elena Niculescu | editura Polirom | 2000 | 344 pagini
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de marketing. Cuprins: Continutul si rolul social-economic al marketingului - Mediul ambiant al firmei - Piata firmei - Proiectarea cercetarilor de marketing - Metode...
pret de la 9.5 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro