Metode cantitative in studiul pietei. Crearea de scenarii si simularea in marketing, Volumul III

Metode cantitative in studiul pietei. Crearea de scenarii si simularea in marketing, Volumul III
autor Niculae V. Mihaita | editura Economica | 256 pagini | 973-590-591-4
Descriere - Metode cantitative in studiul pietei. Crearea de scenarii si simularea in marketing, Volumul III
Stiinte economice   |   Marketing comert   |   Diverse   |   Carti economice



Poti gasi cartea si pe siteurile:

carteadinraft.ro 9.8 lei Metode cantitative in studiul pietei. Crearea de scenarii si simularea in marketing, Volumul III
librariaonline.ro 10 lei Metode cantitative in studiul pietei. Crearea de scenarii si simularea in marketing, Volumul III

Alte carti de care ati putea fi interesati

Cercetari si modelari de marketing - Metode cantitative in cercetarea pietei

Cercetari si modelari de marketing - Metode cantitative in cercetarea pietei
» autor Savoiu Gheorghe, Grigorescu Remus, Asandei Mihaela, Manole Sorin | editura UNIVERSITARA | 2005 | 208 pagini
Cercetari si modelari de marketing - Metode cantitative in cercetarea pietei - Savoiu Gheorghe, Grigorescu Remus. CERCETARI SI MODELARI DE MARKETING. Bazata pe analize, pe informatia de statistica si marketing cu ajutorul metodelor matematice, lucrarea "Cercetari si modelari de marketing - Metode cantitative in cercetarea pietei" este de un real folos studentilor si tuturor celor care lucrea...
pret de la 18 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a
» autor Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie | editura POLIROM | 2005 | 264 pagini
Cuprins: Farmecul testelor de marketing • Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? • Raportul de cercetare • Sondajul de piata • Ancheta de piata • Evaluarea conjuncturii de piata • Analiza datelor de marketing • Experimentul de marketing • Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii • Studiul pretului psihologic • Internetul in cercetarea de marketing Descriere: Cer...
pret de la 15.5 lei   -   7 magazine   » Compara pretul »

Introducere in studiul pietei de obligatiuni

Introducere in studiul pietei de obligatiuni
» editura Economica
Descriere - Introducere in studiul pietei de obligatiuni Nr. pagini: 440 Anul aparitiei: 2004 ISBN: 973-590-583-3
pret de la 38.5 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

ISTORIE ANTICA SI MEDIEVALA. SINTEZE DE ISTORIE PENTRU CLASA A IX-A

ISTORIE ANTICA SI MEDIEVALA. SINTEZE DE ISTORIE PENTRU CLASA A IX-A
» autor Niculae Paraschiv, Niculae Cristea | editura All | 152 pagini
pret de la 17.91 lei   -   5 magazine   » Compara pretul »

ISTORIE MODERNA SI CONTEMPORANA. SINTEZE DE ISTORIE PENTRU CLASA A X-A

ISTORIE MODERNA SI CONTEMPORANA. SINTEZE DE ISTORIE PENTRU CLASA A X-A
» autor Niculae Paraschiv, Niculae Cristea | editura All | 152 pagini
pret de la 17.91 lei   -   5 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro