Noua pozitionare

Noua pozitionare
autor Jack Trout, Steve Rivkin | editura Brandbuilders | 2008 | 208 pagini
Pornind de la principiul "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor", Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita. La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii. In ultima parte sunt abordate cateva aspecte relevante, si anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare, dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor, pana la urma terenul de lupta final din marketing.
Veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau, dupa caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firma de software, o companie producatoare de inghetata, o companie petroliera, o emisiune de televiziune, o firma de contabilitate sau pentru candidati politici).
Lucrarea de fata este o lectura obligatorie si pentru specialistii din companiile care si-au pierdut focusul in mintea consumatorului, prin extensii de linie sau diversificarea gamei de produse, sau pentru cei din firmele care sunt nevoite sa se adapteze in timp util schimbarilor pietei.
Marketing Publicitate   |   relatii publice   |   Marketing   |   Publicitate   |   Business   |   marketing si management   |   Carti economice



Poti gasi cartea si pe siteurile:

carteadinraft.ro 86.4 lei Noua pozitionare
elibrarie.net 89.9 lei Noua pozitionare
librarieonline.net 89.9 lei Noua pozitionare
carturari.ro 90 lei Noua pozitionare
pro-librarie.ro 90 lei Noua pozitionare
depozit-de-carti.ro 90 lei Noua pozitionare
leadermark.eu 90 lei NOUA POZITIONARE
allinonemedia.ro 90 lei Noua pozitionare
librarie-online.com 90 lei Noua pozitionare

Alte carti de care ati putea fi interesati

Diferentiaza-te sau mori, Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei, Jack Trout, Steve Rivkin Punctaj produs: (0 voturi).

Diferentiaza-te sau mori, Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei, Jack Trout, Steve Rivkin
Punctaj produs: (0 voturi).
» autor Jack Trout, Steve Rivkin | editura Brandbuilders
TITLU : Diferentiaza-te sau mori, Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei AUTOR: Jack Trout, Steve Rivkin EDITURA: Brandbuilders ANUL APARITIEI : 2006 ISBN:973-87488-7-9 DESCRIERE: In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concuren...
pret de la 49 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Diferentiaza-te sau mori-Cum sa supravietuiesti in epoca actuala

Diferentiaza-te sau mori-Cum sa supravietuiesti in epoca actuala
» autor Jack Trout, Steve Rivkin | editura Brandbuilders
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa. Diferentiaza-te sau mo...
pret de la 48.9 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

DIFERENTIAZA-TE SAU MORI

DIFERENTIAZA-TE SAU MORI
» autor Jack Trout | editura Editura Brandbuilders | 2006 | 272 pagini
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa. Diferentiaza-te sau...
pret de la 49 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Trout despre strategie

Trout despre strategie
» autor Jack Trout | editura Brandbuilders
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout. Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii di...
pret de la 30 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Cum se creeaza un nume de brand

Cum se creeaza un nume de brand
» autor Steve Rivkin, Fraser Sutherland | editura Brandbuilders | 2009 | 336 pagini
Prin ce difera numele de brand de numele obisnuite? Ce anume face ca un nume de brand sa fie unul bun? Raspunsul la aceste doua intrebari poate face diferenta intre succesul si esecul rasunator al unui brand pe piata. Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, si anume: • Cum sunt legate ele in mod indestructibil de culturile din intreaga lum...
pret de la 60 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro