Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale

Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a 
agresivitatii verbale
autor Arthur H. Bell | editura Polirom | 2007 | 216 pagini | 973-46-0421-X
Cuprins:

Cui ii pasa de agresiunile verbale - Ce este abuzul de limbaj - Cum recunosti atacul verbal - Factori de vulnerabilitate - Profilul agresorilor verbali - Cum sa punem capat abuzului verbal - Citeva scenarii ale agresiunii - Abuzul verbal, sanatatea si productivitatea - Descrierea unui loc de munca lipsit de atacuri verbale
Descriere:
Traducere de Kiki Vasilescu.
In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor si angajatilor. Arthur H. Bell investigheaza atit motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor, prezentind strategiile de prevenire a abuzurilor lingvistice si de recuperare in urma unor astfel de situatii. Angajatilor, lucrarea le ofera un veritabil ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, iar companiilor, un prilej de constientizare a mediilor de lucru ostile, prezente de multe ori chiar in interiorul lor.
Business   |   Psihologie   |   Carti diverse   |   Management   |   Resurse Umane   |   Cariera   |   Psihologia muncii si organizationala   |   Psihologie sociala   |   Manuale scolare   |   Economie Polirom   |   Stiinte umaniste   |   SUCCES   |   Performanta



Poti gasi cartea si pe siteurile:

librarie-online.com 19.95 lei Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale
www.pravaliacucarti.ro 21.95 lei Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale
pro-librarie.ro 23.95 lei Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale
ishop.ro 23.95 lei Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale
piata-cartii.ro 23.95 lei Gestionarea conflictelor in organizatii
carteadinraft.ro 24.45 lei Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale
librarultau.ro 24.95 lei Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale
polirom.ro 24.95 lei Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale
magazinultau.ro 24.95 lei Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale
carturari.ro 32.95 lei Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale

Alte carti de care ati putea fi interesati

Oglinda lumii

Oglinda lumii
» autor Julian Bell | editura Vellant | 2008 | 495 pagini
Ce are un pergament chinezesc din Antichitate in comun cu o fotografie facuta de un paparazzi, sau o piatra din preistorie cu ultima creatie video? Raspunsul ni-l ofera Julian Bell, calauza acestei calatorii imaginare admirabile, intreprinse de-a lungul mileniilor si de-a latul oceanelor lumii, pe firul unei naratiuni incitante din care este tesuta cea mai bogata istorie a artei din cand s-au p...
» Arta
pret de la 169.9 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Teoria si practica traducerii

Teoria si practica traducerii
» autor Roger T. Bell | editura Polirom | 2000 | 312 pagini
Autorul abordeaza procesul traducerii din perspectiva lingvistica, oferind informatii utile cu privire la modul in care un text scris intr-o anumita limba poate fi transformat intr-un text echivalent intr-o alta limba, pastrindu-i-se continutul mesajului, caracteristicile si rolurile functionale. Cuprins: Perspective asupra traducerii - Realizarea unui model al procesului traducerii - Sensul c...
pret de la 13.9 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Yoga Pentru Incepatori

Yoga Pentru Incepatori
» autor Rosamund Bell | editura Aquila | 2001 | 111 pagini
pret de la 17.49 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Tipuri si tehnici de comunicare in organizatii

Tipuri si tehnici de comunicare in organizatii
» editura Universitara | 2009 | 268 pagini
Comunicarea deschisa isi propune sa gestioneze functia diferitilor actori ai pietei in ideea de a conserva rolul traditional al comunicarii externe, dar punand accent pe deschiderea catre exterior si refuzand o modelizare inchisa si limitata. Tratatamentul informatiei, gradul sau de inteligibilitate, intrepatrunderea retelelor, cea mai buna gestionare a capitalului uman raman conditii esentiale...
pret de la 25 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Managementul clasei de elevi. Aplicatii pentru gestionarea situatiilor de criza educationala. Ed. a II-a

Managementul clasei de elevi. Aplicatii pentru gestionarea situatiilor de criza educationala. Ed. a II-a
» autor Romita B. Iucu | editura Polirom | 2006 | 272 pagini
Studiul ofera, atit prin structura, cit si prin continut, o serie de raspunsuri la problemele controversate pe care le ridica procesele si fenomenele psihopedagogice de instruire si de educare la nivelul clasei de elevi, utilizind ca modalitate explicativ-teoretica paradigma manageriala. Scopul analizei - adresata in egala masura educatorilor, invatatorilor, institutorilor, dar ...
pret de la 26.95 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro