Diferentiaza-te sau mori, Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei, Jack Trout, Steve Rivkin Punctaj produs: (0 voturi).

Diferentiaza-te sau mori, Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei, Jack Trout, Steve Rivkin
Punctaj produs: (0 voturi).
autor Jack Trout, Steve Rivkin | editura Brandbuilders
TITLU : Diferentiaza-te sau mori, Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei
AUTOR: Jack Trout, Steve Rivkin
EDITURA: Brandbuilders
ANUL APARITIEI : 2006
ISBN:973-87488-7-9





DESCRIERE:
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa. Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel, cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate, prin preturi mici, prin focusarea pe consumator sau pe calitate - lucruri pe care si concurenta le poate realiza. Scriitorul analizeaza initiativele de diferentiere care au avut succes - ale unor giganti precum Dell Computer, Southwest Airlines si Wal-Mart, pana la povesti de succes mai mici, precum cele ale companiei Streit's Matzo sau ale micutului Trinity College din Connecticut - pentru a afla de ce unii marketeri reusesc sa se diferentieze, in timp ce altii se lupta sa faca acest lucru, dar nu reusesc. In orice caz, lucrarea Diferentiaza-te sau mori este o explorare profunda a celor mai bune strategii de diferentiere in acest moment, fiind mai mult decat o simpla colectie de povesti de succes in marketing. Ea explica in ce constau aceste strategii, in ce situatii si cand ar trebui aplicate si modul in care te pot ajuta sa-ti impui imaginea pe o piata aglomerata. Directorii executivi de marketing din toate tipurile de organizatii, indiferent de importanta lor, pot gasi modalitati prin care sa-si diferentieze produsul, cu ajutorul unor strategii diverse.
"Diferentiaza-te sau mori se diferentiaza intre cartile de marketing prin stilul sau lucid, viziunea sa clara cu privire la viitorul pietei... si solutiile sale intelepte pentru supravietuirea in fata competitiei nebunesti pe care o vom intalni, cu siguranta, acolo."
Dan Rather, CBS News



Poti gasi cartea si pe siteurile:

carturari.ro 49 lei Diferentiaza-te sau mori, Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei, Jack Trout, Steve Rivkin Punctaj produs: (0 voturi).

Alte carti de care ati putea fi interesati

Noua pozitionare

Noua pozitionare
» autor Jack Trout, Steve Rivkin | editura Brandbuilders | 2008 | 208 pagini
Pornind de la principiul "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor", Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita. La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii i...
pret de la 89.9 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Diferentiaza-te sau mori-Cum sa supravietuiesti in epoca actuala

Diferentiaza-te sau mori-Cum sa supravietuiesti in epoca actuala
» autor Jack Trout, Steve Rivkin | editura Brandbuilders
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa. Diferentiaza-te sau mo...
pret de la 48.9 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Diferentiaza-te sau mori (Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei)

Diferentiaza-te sau mori (Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei)
» autor Trout Jack | editura Brandbuilders | 272 pagini
Descriere - Diferentiaza-te sau mori (Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei) In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze prod...
pret de la 49 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Trout despre strategie

Trout despre strategie
» autor Jack Trout | editura Brandbuilders
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout. Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii di...
pret de la 30 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Cum se creeaza un nume de brand

Cum se creeaza un nume de brand
» autor Steve Rivkin, Fraser Sutherland | editura Brandbuilders | 2009 | 336 pagini
Prin ce difera numele de brand de numele obisnuite? Ce anume face ca un nume de brand sa fie unul bun? Raspunsul la aceste doua intrebari poate face diferenta intre succesul si esecul rasunator al unui brand pe piata. Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, si anume: • Cum sunt legate ele in mod indestructibil de culturile din intreaga lum...
pret de la 60 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro