Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau
autor Al Ries & Laura Ries | editura BRANDBUILDERS | 2004 | 220 pagini | 973-86481-2-2
Prezentare:

"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta"

BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD.

Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala.

Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului.
Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere, cu detasare si, in acelasi timp, cu umor, evolutia sau involutia celor mai mari corporatii care s-au afirmat sau, din contra, au disparut de pe piata pentru ca au respectat sau au incalcat legile marketingului.

Promisiunea autorilor este accea ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising.
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este acela de a accepta existenta acestor legi.
Dupa ce vei face acest pas, vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie, sa fii primul in mintea unui potential client, sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp.
Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi, probabil, "Legea perceptiei": "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor".
Carti diverse   |   Marketing Publicitate



Poti gasi cartea si pe siteurile:

librarultau.ro 35 lei Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
pro-librarie.ro 35 lei Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau
librariabucuresti.com 35 lei Cele 22 de legi imuabile ale marketingului. Daca le incalci, o faci pe riscul tau

Alte carti de care ati putea fi interesati

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Brandbuilders
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele - laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afac...
pret de la 34.9 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
» autor Al Ries | Laura Ries | editura Editura Brandbuilders | 2007 | 206 pagini
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: ? Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? ? Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? ? Cum conferi ...
pret de la 40 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Editura Brandbuilders | 2006 | 352 pagini
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries. CADEREA ADVERTISING-ULUI. Despre carte "Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice."RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, ...
pret de la 55 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu
» autor Al Ries & Laura Ries | editura BRANDBUILDERS
Prezentare: Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele - laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai...
pret de la 35 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Brandbuilders
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? Cum confer...
pret de la 39.9 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro