Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu
autor Al Ries & Laura Ries | editura BRANDBUILDERS | 973-86481-0-6
Prezentare:

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.
Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele - laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.

Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:
Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR?
(Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft)
Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss - Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol)
Cat de importanta este calitatea?
(Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal)
Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru?
(Avis, Arby's, Ralph Lauren, Nike, Shell)
Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara?
(Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White. )
Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?
Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson)
Ce promovam: categoria sau brandul?
(Mc Donald s, Office Depot, PlayStation, Federal Express)
Cum ar trebui sa ne botezam brandul?
(Xerox, Mitsubishi, Hyundai)
Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus)
Carti diverse



Poti gasi cartea si pe siteurile:

librarultau.ro 35 lei Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu

Alte carti de care ati putea fi interesati

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Brandbuilders
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele - laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afac...
pret de la 34.9 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
» autor Al Ries | Laura Ries | editura Editura Brandbuilders | 2007 | 206 pagini
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: ? Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? ? Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? ? Cum conferi ...
pret de la 40 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Editura Brandbuilders | 2006 | 352 pagini
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries. CADEREA ADVERTISING-ULUI. Despre carte "Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice."RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, ...
pret de la 55 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau
» autor Al Ries & Laura Ries | editura BRANDBUILDERS | 2004 | 220 pagini
Prezentare: "Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala. Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Ce...
pret de la 35 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Brandbuilders
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? Cum confer...
pret de la 39.9 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro