Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
autor Al Ries, Laura Ries | editura Editura Brandbuilders | 2006 | 352 pagini
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries. CADEREA ADVERTISING-ULUI.


Despre carte

"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice."RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.

Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.

Despre autor

Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout). In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume. Fiica lui Al Ries, Laura Ries, este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX News, CNBC si CNN. De asemenea, ea scrie pentru New York Times, Wall Street Journal, USA Today, Associated Press si Advertising Age.
Business   |   marketing si management



Poti gasi cartea si pe siteurile:

librarultau.ro 55 lei Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
allinonemedia.ro 55 lei Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Alte carti de care ati putea fi interesati

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Brandbuilders
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele - laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afac...
pret de la 34.9 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
» autor Al Ries | Laura Ries | editura Editura Brandbuilders | 2007 | 206 pagini
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: ? Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? ? Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? ? Cum conferi ...
pret de la 40 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
» autor Al Ries & Laura Ries | editura Brandbuilders
Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla d...
pret de la 33 lei   -   5 magazine   » Compara pretul »

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau
» autor Al Ries & Laura Ries | editura BRANDBUILDERS | 2004 | 220 pagini
Prezentare: "Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala. Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Ce...
pret de la 35 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
» autor Al Ries, Laura Ries | editura Brandbuilders
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? Cum confer...
pret de la 39.9 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro