Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)

Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)
autor Constantin Sasu | editura Polirom | 2005 | 392 pagini | 973-46-0160-1
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului - student, profesor, economist, om de afaceri - cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international, identificarea de noi oportunitati de piata, modul de adaptare a produselor la specificul local, strategiile de preturi cele mai adecvate, canalele de distributie cele mai potrivite pentru a servi clientii din intreaga lume, adaptarea promovarii la specificul conditiilor concrete de pe pietele mondiale, modurile de elaborare, implementare si control ale programelor de marketing. Barierele nationale privind marketingul se defiinteaza in mod treptat. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international iti arata cum sa gindesti international si sa actionezi local.Cuprins: Conceptul de marketing international • Evaluarea mediului in marketingul international • Cercetarea in marketingul international • Segmentarea pietelor internationale • Distributia produselor in marketingul international • Promovarea in marketingul international • Organizarea activitatii de marketing international • Perspectiva marketingului international
Economie   |   Marketing Publicitate   |   Marketing   |   Publicitate   |   Carti economice



Poti gasi cartea si pe siteurile:

librarie.net 24.5 lei Marketing international. Editia a III-a revazuta si adaugita
librarie.net 24.5 lei Marketing international. Editia a III-a revazuta si adaugita
pro-librarie.ro 24.5 lei Marketing international. Editia a III-a revazuta si adaugita
ishop.ro 24.5 lei Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)
cartea-ta.ro 24.5 lei Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)
superlibrarie.ro 24.5 lei Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)
polirom.ro 24.5 lei Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)
magazinultau.ro 24.5 lei Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)
allinonemedia.ro 24.5 lei Marketing international - editia a III-a revazuta si adaugita
libraria-noastra.ro 24.5 lei Marketing international - editia a III-a revazuta si adaugita
carteadinraft.ro 24.01 lei Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)
carturari.ro 24.5 lei Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)

Alte carti de care ati putea fi interesati

Marketing international

Marketing international
» autor Constantin Sasu | editura Polirom | 1999 | 364 pagini
Profesor doctor Constantin Sasu propune acest titlu ca material didactic si ca instrument de documentare, in contextul unei crize recunoscute de informatii si a interesului din ce in ce mai larg al universitatilor si scolilor superioare de pe linga Camerele de comert si industrie pentru dimensiunea internationala a marketingului. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing internatio...
pret de la 16.5 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Pedagogie (Editia a II-a, revazuta si adaugita)

Pedagogie (Editia a II-a, revazuta si adaugita)
» autor Cucos, Constantin | editura Polirom | 2002 | 464 pagini
Aparuta intr-o noua editie, datorita numeroaselor solicitari, lucrarea prezinta aspectele cerute la examenele de titularizare in invatamintul preuniversitar, la definitivat, perfectionari si examene de grad. Cuprins: Pedagogia - Stiinta a educatiei - Educatie si contemporaneitate - Finalitatile educatiei - Normativitatea activitatii didactice - Continutul procesului instructiv-educativ - Met...
pret de la 32.95 lei   -   6 magazine   » Compara pretul »

Initierea si dezvoltarea afacerilor (Editia a II-a, revazuta si adaugita)

Initierea si dezvoltarea afacerilor (Editia a II-a, revazuta si adaugita)
» autor Constantin Sasu | editura Editura Polirom | 2003 | 280 pagini
Cuprins: Intreprinzatorul - promotorul afacerilor - Scurta incursiune in istoricul afacerilor - Definirea si evolutia conceptului de intreprinzator - Mituri privind intreprinzatorul - Identificarea ideilor de afaceri si evaluarea oportunitatilor - Lansarea in afaceri - Metode de intrare in afaceri - Alegerea formei juridice pentru desfasurarea activitatii - Finantarea noii afaceri - Alegerea am...
pret de la 16.5 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Dictionarul biografic al literaturii romane (vol. I)

Dictionarul biografic al literaturii romane (vol. I)
» autor Aurel Sasu | editura Editura Paralela 45
??Dictionarul biografic? (insumand 2.301 de nume) e cel mai amplu, ca numar de autori, dintre lucrarile de lexicografie literara publicate in ultimul deceniu si jumatate. El nu si-a propus totusi sa fie un inventar absolut nici al scriitorilor, nici al operei lor, atata vreme cat accesul la arhive, colectii si biblioteci (cazul autorilor din emigratie) e inca limitat, dificil, de cele mai multe...
pret de la 140 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

50 de atuuri in lupta cu fiscul

50 de atuuri in lupta cu fiscul
» autor Sasu Horatiu | editura CHBeck | 2009 | 312 pagini
Cartea 50 de atuuri in lupta cu fiscul se adreseaza managerilor, economistilor si contabililor, auditorilor si cenzorilor, juristilor, avocatilor, magistratilor si - indiscutabil - organelor fiscale. Spetele ilustrative si explicatiile continute in aceasta carte sunt tot atatea argumente pentru decizii corecte ale contribuabilului in trei momente importante ale activitatii: momentul zero (can...
pret de la 27.92 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro