Marketing in sectorul public

Marketing in sectorul public
autor Philip Kotler, Nancy Lee | editura Meteor Press | 2008
Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria organizatia. Dr. Philip Kotler, specialist in marketing de renume mondial, si Nancy Lee, consultant in marketing social, demonstreaza ca marketingul inseamna mult mai mult decat comunicarea in sine si ca el se bazeaza pe o conceptie care-l are in centru pe cetatean. Aceasta carte va da posibilitatea sa creati institutia viitorului, bazata pe tehnologie de varf si pe un contact sporit cu oamenii si sa cheltuiti mai eficient banii de care dispuneti.
Business   |   Marketing Publicitate   |   Marketing   |   management si contabilitate   |   Economie



Poti gasi cartea si pe siteurile:

elibrarie.net 34.9 lei Marketing in sectorul public
librarieonline.net 34.9 lei Marketing in sectorul public
carturari.ro 35 lei Marketing in sectorul public
librarultau.ro 35 lei Marketing in sectorul public
pro-librarie.ro 35 lei Marketing in sectorul public
librariabucuresti.com 35 lei Marketing in sectorul public
libraria-noastra.ro 35 lei Marketing in sectorul public
librarie-online.com 35 lei Marketing in sectorul public
allinonemedia.ro 35 lei Marketing in sectorul public
www.tamada.ro 35 lei Marketing in sectorul public

Alte carti de care ati putea fi interesati

Marketingul in era digitala

Marketingul in era digitala
» autor Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee | editura Meteor Press | 2009 | 200 pagini
Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit si largit, in asa fel incat sa reflecte noua realitate. Marketingul in era digitala prezi...
pret de la 44.9 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

10 pacate capitale de marketing semne si solutii

10 pacate capitale de marketing semne si solutii
» autor Philip Kotler | editura Codecs | 2009 | 163 pagini
In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa! De ce? Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in practica de marketing, greseli pe care le numeste "pacate capitale". Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un capitol, alaturi de simptomele pe car...
pret de la 29 lei   -   4 magazine   » Compara pretul »

Managementul marketingului. Editia a III a

Managementul marketingului. Editia a III a
» autor Philip Kotler | editura TEORA | 1112 pagini
Despre autor Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International "S.C. Johnson & Son" de la Facultatea de Management Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern. Dr. Kotler este coautor al cartilor Principiile marketingului - Principles of Marketing publicata si la Editura Teora si Introducere i...
pret de la 102.51 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Marketing de la A la Z

Marketing de la A la Z
» autor Kotler Philip | editura Codecs
Descriere - Marketing de la A la Z : Marketing de la A la Z 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager Acest depozitar de cunostinte specializate este un antidot eficace pentru cei care au uitat abecedarul in materie de marketing si un pretios intinerar cu repere clare pentru cei aflati in cautarea unei mentalitati de marketing. Aici gasiti tot ce trebuie sa stiti despre locul ...
pret de la 35 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Kotler despre marketing

Kotler despre marketing
» autor Philip Kotler | editura Brandbuilders
Kotler despre marketing ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu. Datorita analizelor profunde ale lui Kotler va veti putea actualiza toate cunostintele despre noile provocari si oportunitati oferite de hipercompetitie, globalizare si Int...
pret de la 49.9 lei   -   6 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro