Cronica Realizarii

Cronica Realizarii
editura Herald | 144 pagini | 973-9453-34-1
Descriere - Cronica Realizarii Rinzai Roku, sau Cronica Maestrului Rinzai a fost scrisa de catre ucenicii acestuia. In ea sunt notate invataturile rostite de Maestru, precum si momente din perioada lui de ucenicie si din cariera de invatator spiritual. Asemenea tuturor marilor maestri Zen, Rinzai (cunoscut in chineza sub numele de Lin Chi) si-a intemeiat ferm invatatura pe doctrina budista, fiind perfect versat in scripturi, din care citeaza liber si frecvent. Insa in loc de veneratie superficiala si de banala eruditie, Rinzai le cere discipolilor sai intelegerea veritabila a scripturilor, insotita de o viata calauzita de aceasta intelegere. Daca uneori Maestrul poate lasa impresia ca ar lua in deradere scripturile, in realitate el isi rade nu de ele ci de acei ucenici care mai degraba se agata cu piosenie si tenacitate de cuvinte decat sa se incumete sa le inteleaga. Rinzai era cunoscut si temut ca fiind cumplit si direct. Atunci cand intr-adevar se manifesta, o face pentru a sfarama atasamentele fata de orice ideal, iar cei carora li se adreseaza sunt calugari incercati. Contradictiile sale aparente sunt tot mijloace pedagogice pentru a-si starni elevii si a-i scoate din orice complacere sau inertie. In aceasta Cronica il ascultam vorbind, clar si decisiv, cu propriile-i cuvinte. Tipul tiparirii: Policromie, carton laminat Colectie: ZEN An aparitie: 2002
Zen   |   Diverse mitologie   |   Practice   |   Spiritualitate   |   Ezoteric   |   Diverse   |   Dictionare si ghiduri

Poti gasi cartea si pe siteurile:

carteadinraft.ro 6.86 lei Cronica Realizarii
lucman.ro 7 lei Cronica Realizarii
librarultau.ro 7 lei Cronica Realizarii
librariaonline.ro 7 lei Cronica Realizarii
libraria-noastra.ro 7 lei Cronica Realizarii
allinonemedia.ro 7 lei Cronica Realizarii

Alte carti de care ati putea fi interesati

Letopisetul cantacuzinesc. Cronica Balenilor. Viata lui C-tin Brancoveanu. Cronica lui N. Mavrocordat

» autor Cronicari munteni | editura GRAMAR | 2004 | 192 pagini
Letopisetul cantacuzinesc.Cronica Balenilor.Viata lui C-tin Brancoveanu.Cronica lui N.Mavrocordat
pret de la 10 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

In cautarea realizarii

In cautarea realizarii
» autor Ghai O. P. | editura Mix | 2005 | 204 pagini
Cel mai important lucru in asigurarea succesului personal este identificarea misiunii tale pentru aceasta viata, a ceea ce numai tu poti face cel mai bine. In afara de aceasta, pentru a obtine succesul trebuie sa ai entuziasm, curaj si o atitudine sanatoasa vis-a-vis de munca. In acesta carte vei gasi informatii revelatorii referitoare la toate elementele succesului: dorinta, curaj, entuziasm, ...
pret de la 17 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

Opere. Cronica de Familie. Cronica de la Campie. Eseuri si proze

» autor Petru Dumitriu | editura Academia Romana | 3484 pagini
George Pruteanu afirma: In Cronica de familie vedeam cel mai mare roman romanesc din toate timpurile. Romanul este, intr-adevar, exceptional, unul din cele mai reusite ale literaturii romane dintotdeauna.Pret: 215,82 lei
pret de la 216 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact