|
|
Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI.
|
pret de la 57.23 lei - 3 magazine
» Compara pretul »
|
|
|
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor ...
|
pret de la 55 lei - 3 magazine
» Compara pretul »
|
|
|
» autor Peter Baily, David Farmer, Davis Jessop, David Jones | editura Arc | 2004 | 511 pagini
Volumul include edi?ia a opta a Principiilor ?i managementului achizi?iilor. Textul ini?ial a fost scris cu aproape treizeci de ani in urm? de Peter Baily ?i David Farmer. Cartea nu ar fi putut supravie?ui un timp atit de indelungat f?r? o schimbare neintrerupt? ?i, binein?eles, ideea de la baza acestei noi edi?ii este de a continua respectivul proces. Autorii sint incuraja?i de faptul c? aceas...
|
pret de la 17.51 lei - 2 magazine
» Compara pretul »
|
|
|
» autor David Held, Anthony McGrew, David Goldblatt, Jonathan Perraton | editura Polirom | 2004 | 576 pagini
Traduceri de Ramona-Elena Lupascu, Adriana Straub, Mihaela Bordea, Alina-Maria Turcu
"Opera fundamentala asupra globalizarii." (James N. Rosenau)
Cartea este cel mai sistematic raport cu privire la evolutia procesului de globalizare. Autorii clarifica ntiunea de "globalizare" si plaseaza dezvoltarile contemporane intr-un context istoric. Ofera descrieri detaliate ale modului in care faza actu...
|
pret de la 34.5 lei - 1 magazin
» Compara pretul »
|
|
|
» autor Steve Rivkin, Fraser Sutherland | editura Brandbuilders | 2009 | 336 pagini
Prin ce difera numele de brand de numele obisnuite? Ce anume face ca un nume de brand sa fie unul bun? Raspunsul la aceste doua intrebari poate face diferenta intre succesul si esecul rasunator al unui brand pe piata. Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, si anume:
• Cum sunt legate ele in mod indestructibil de culturile din intreaga ...
|
pret de la 60 lei - 2 magazine
» Compara pretul »
|
|