Managementul capitalului unui brand

Managementul capitalului unui brand
autor Aaker David A. | editura Brandbuilders Grup | 2005 | 382 pagini | 973-87488-0-1
Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata,Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand,pe de o parte,si sloganul si simbolurile sale de pe alta,precum si a celor cinci active principale ale sale,structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.
Carti diverse   |   Management   |   Stiinte economice   |   Publicitate   |   Branding   |   Business   |   marketing si management   |   Carti economice



Poti gasi cartea si pe siteurile:

cartea-ta.ro 35 lei Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand
carteadinraft.ro 53.35 lei Managementul capitalului unui brand
carturari.ro 55 lei Managementul capitalului unui brand, Cum sa valorificam numele unui brand, David Aaker
librarultau.ro 55 lei Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand
librariaonline.ro 55 lei Managementul capitalului unui brand
librarie-online.com 55 lei Managementul capitalului unui brand
librariaatlas.ro 55 lei Managementul capitalului unui brand
carteadinraft.ro 72 lei Managementul capitalului unui brand
pro-librarie.ro 75 lei Managementul capitalului unui brand
depozit-de-carti.ro 75 lei Managementul capitalului unui brand
librariabucuresti.com 75 lei Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand
leadermark.eu 75 lei MANAGEMENTUL CAPITALULUI UNUI BRAND
allinonemedia.ro 75 lei Managementul capitalului unui brand

Alte carti de care ati putea fi interesati

Inovatie in advertising

Inovatie in advertising
» autor Aitchinson Jim | editura Brandbuilders Grup | 2006 | 480 pagini
Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI.
pret de la 57.23 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Strategia portofoliului de brand

Strategia portofoliului de brand
» autor David A. Aaker | editura Brandbuilders
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor ...
pret de la 55 lei   -   3 magazine   » Compara pretul »

Principiile si managementul achizitiilor

Principiile si managementul achizitiilor
» autor Peter Baily, David Farmer, Davis Jessop, David Jones | editura Arc | 2004 | 511 pagini
Volumul include edi?ia a opta a Principiilor ?i managementului achizi?iilor. Textul ini?ial a fost scris cu aproape treizeci de ani in urm? de Peter Baily ?i David Farmer. Cartea nu ar fi putut supravie?ui un timp atit de indelungat f?r? o schimbare neintrerupt? ?i, binein?eles, ideea de la baza acestei noi edi?ii este de a continua respectivul proces. Autorii sint incuraja?i de faptul c? aceas...
pret de la 17.51 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »

"Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea cos

"Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea cos
» autor David Held, Anthony McGrew, David Goldblatt, Jonathan Perraton | editura Polirom | 2004 | 576 pagini
Traduceri de Ramona-Elena Lupascu, Adriana Straub, Mihaela Bordea, Alina-Maria Turcu "Opera fundamentala asupra globalizarii." (James N. Rosenau) Cartea este cel mai sistematic raport cu privire la evolutia procesului de globalizare. Autorii clarifica ntiunea de "globalizare" si plaseaza dezvoltarile contemporane intr-un context istoric. Ofera descrieri detaliate ale modului in care faza actu...
pret de la 34.5 lei   -   1 magazin   » Compara pretul »

Cum se creeaza un nume de brand

Cum se creeaza un nume de brand
» autor Steve Rivkin, Fraser Sutherland | editura Brandbuilders | 2009 | 336 pagini
Prin ce difera numele de brand de numele obisnuite? Ce anume face ca un nume de brand sa fie unul bun? Raspunsul la aceste doua intrebari poate face diferenta intre succesul si esecul rasunator al unui brand pe piata. Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, si anume: • Cum sunt legate ele in mod indestructibil de culturile din intreaga lum...
pret de la 60 lei   -   2 magazine   » Compara pretul »
» Edituri
» Contact


© piticipecreier.ro